Nagrade našoj školi na natječaju za najbolji kalendar

Natječaj Galerije Klovićevi dvori za vizualne radove djece i mladih na temu „Kalendar“ uz izložbu Izazov moderne. Zagreb – Beč, oko 1900. pokazao se kao dobar izbor za demonstraciju vještina i znanja naših učenica. Naime, od velikog broja prijavljenih radova, stručni žiri dodjelio je prvu nagradu u kategoriji sudionika srednjih škola našoj učenici Iri Beljan (2.b , smjer grafički urednik – dizajner) a drugu nagradu osvojila je naša maturantica Tea Kolić (4.b, smjer grafički urednik – dizajner) obje pod mentorstvom profesorice Ksenije Palameta Radković.

Tema natječaja se bazirala na stilu i karakterističnim likovnim elementima secesijskih umjetnika koji su trebali biti primjenjeni u formi ilustracije određenog mjeseca kalendara. Ira je odabrala hladni prosinac i na crnoj pozadini se poigrala ritmom asocijativne bijele boje i tipičnog zlatnog ornamenta. Tea je ilustrirala mjesec travanj s naglaskom na obilju biljnog ornamenta i figurativnom prikazu središnjeg lika.

Ilustracije su nastajale dijelom u vrijeme nastave likovne umjetnosti ili grafičkog dizajna a dovršene su kod kuće. Izradi je prethodio posjet izložbi u Galeriji Klovićevi dvori uz stručno vodstvo i motivacijsko predavanje mentorice o secesiji s naglaskom na grafičku djelatnost i elemente..

Za izuzetno uspješne i lijepe radove naše su učenice dobile prigodne poklone i priznanja na završnoj manifestaciji povodom zatvaranja izložbe, 18. svibnja 2017.g. uz pratnju mentorice i našeg ravnatelja Dubravka Deželića.

„U današnje novomedijsko doba teško je održati pažnju djece i mladih na umjetnosti prošlih vremena, međutim novi mediji istovremeno promoviraju tu umjetnost pa ona djeci i mladima postaje bliska. Takav slučaj je i s umjetnošću secesije, stoga su djeca i mladi sa zadovoljstvom reagirali na zadani poticaj ovog natječaja.“

„Posebno su pozdravljeni radovi kojima su učenici osobne tematike izrazili kroz zadanu formu čime je potvrđena njena univerzalnost i bezvremenost. Izdvojeni su oni radovi koji su promišljani kroz secesijsku cjelovitost i prožimanje, a iza kojih stoje jasne ideje o raznim aspektima života. Takav pristup služi daljnjem poticanju djece i mladih na izražavanje putem likovne umjetnosti.“

(iz obrazloženja prosudbene komisije)